5 Kasım 2015 Perşembe

Otel Sitesi Yazılımı Web Tasarım

Otel Sitesi Yazılımı Web Tasarım
Otel Sitesi Yazılımı Web Tasarım hizmeti, Otel Yazılımı, Otel Yönetim Yazılımı,Kurumsal Otel Yazılımı,Yabancı Dillerde Otel Yönetim Yazılımı,Yabancı Dil Özellikli Otel Web Sitesi Tasarımı,Yabancı Dil Seçenekli Otel Sitesi Web Tasarım Yazılım hizmetleri.
Genel Özellikler
Mobil Uyumlu İnternet Web Sitesi Tasarımı
Gelişmiş Kolay Yönetim Paneli
4 Dil Seçeneği (Türkçe, İngilizce, Rusca, Almanca)
Sınırsız Sayfalama
İletişim Formu
Rezervasyon Formu
Kurumsal Bilgiler Sayfaları
Oda Tanıtım - Kampanyalar Sayfaları
Haberler, Duyuru Sayfaları
Foto Galeri Sayfaları
Ziyaretci, Konuk Defteri Sayfaları
Sosyal Medya'da Biz Link Alanları
Google Dostu Web Sitesi
Seo Bağlantı Linkleri
ve daha bir çok özellikler.
İhtiyacınıza uygun Otel sitesi, Otel Yazılımları Hakkında bilgi almak, sipariş vermek için bizimle iletişime geçin. Rakiplerinizin bir adım önünde olun. İnternette profesyonel görünün.





OSMANLI YAZILIM TEKNOLOJİLERİ

http://www.osmanliyazilim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder